نخستین جلسه هم اندیشی روابط عمومی ها و خبرنگاران در بشاگرد برگزار شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 427
نویسنده : فــردیـن احـمدی

اولین جلسه هم اندیشی روابط عمومی ها و خبرنگاران شهرستان بشاگرد با حضور معاون فرماندار این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

روابط عمومی ها و خبرنگاران بشاگرد

به گزارش عصر بشاگرد، در این جلسه ابتدا روابط عمومی های ادارات شهرستان بشاگرد و همچنین خبرنگاران ضمن معرفی خود، مشکلات و راهکارهایی را برای اطلاع رسانی بهتر و دقیق تر در شهرستان مطرح کردند.

بیشترین تاکید روابط عمومی ها و خبرنگاران بر راه اندازی خانه مطبوعات شهرستان، راه اندازی مراکز خبری، فرهنگی، مطبوعاتی، برگزاری دوره های خبرنگاری در شهرستان و مشکل همیشگی اینترنت بود.

در ادامه این جلسه حسین باباخانی معاون فرماندار بشاگرد گفت : روابط عمومی ها باید تحولات و مسائل مختلفی که رخ می دهد را به خوبی رصد کنند و اخبار خود را در اختیار اقشار مختلف مردم قرار دهند.

حسین باباخانی اظهار کرد: کار روابط عمومی و خبرگزاری ها از حساسیت ویژه ای برخوردار است و این امر رسالت روابط عمومی و خبرنگار را سنگین تر می کند.

وی با اشاره به وظیفه خطیر فعالیت در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی، خاطر نشان کرد: تمام کسانی که در حوزه رسانه فعالیت می کنند باید از دقت، درایت و هوشمندی خاصی برخوردار باشند.

معاون فرماندار شهرستان بشاگرد گفت: شناسایی ظرفیت های شهرستان بشاگرد به خوبی صورت پذیرفته است و در حال حاضر وظیفه روابط عمومی ها و خبرنگاران است که در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

باباخانی تاکید کرد: کلمه محرومیت باید کم کم از شهرستان بشاگرد برداشته شود و با جذب سرمایه گذاران و اطلاع رسانی دقیق در جهت شناساندن ظرفیت های شهرستان این امر عملی است و نقش خبرگزاری ها در این زمینه بسیار مهم و ضروری است و می توانند با اطلاع رسانی دقیق زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم کنند.

معاون فرماندار بشاگرد بر لزوم اطلاع رسانی منصفانه در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت : انتخابات آبروی هر ملت و هر دولتی است و نقش خبرنگاران در تجزیه و تحلیل اخبار انتخاباتی به صورت صحیح بسیار حیاتی است.

وی با تاکید بر اینکه آرامش انتخاباتی در جمع مردم باید حفظ شود افزود: خبرگزاری ها باید شور و نشاط انتخاباتی را در بین اقشار مختلف مردم فراهم کنند.

حسین باباخانی اظهار داشت: یکی از وظایف روابط عمومی ها افکار سنجی است و روابط عمومی ها باید هماهنگی و تعامل با رسانه ها و خبرنگاران جهت انعکاس  فعالیتها وعملکرد حوزه کاری هر ارگان و ادرات را داشته باشند.

وی اضافه کرد : فراهم کردن زمینه ارتباط بیشتر مدیران دستگاههای اجرایی با مردم و رسانه ها، اطلاع رسانی خدمات، فعالیت ها و علمکردهای دستگاههای اجرایی و پاسخگویی به مطالبات مردم از دیگر مواردی است که روابط عمومی ها باید به آنها توجه بیشتری داشته باشند.

معاون فرماندار بشاگرد گفت: در عصر امروز اینترنت نقش بسیار مهمی را در اطلاع رسانی دقیق و به موقع دارد و بحث سرعت و افزایش پهنای باند اینترنت شهرستان در دستور کار ما قرار دارد و در این زمینه قول های مساعدی از سوی مسئولان مربوطه گرفته شده است که امیدواریم به زودی مشکل اینترنت شهرستان بشاگرد برطرف شود

باباخانی در پایان بر لزوم تعامل بیشتر بین روابط عمومی ها و خبرنگاران تاکید کرد و گفت: تمام ادارات و سازمان های شهرستان بشاگرد موظف هستند طی چند هفته آینده روابط عمومی خود را معرفی کنند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: بشاگرد, جلسه خبرنگاران, حسین باباخانی, خبرنگاران بشاگرد, روابط عمومی ها, معاون فرماندار بشاگرد, نخستین جلسه, هم اندیشی خبرنگاران،عصر بشاگرد، ندای هرمزگان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 1700
بازدید کل : 125146
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com